Altijd vriendelijk dames in den Haag, ze zijn echt de liefste en stellen je altijd op je gemak en roep ik stop dan stoppen ze gelijk, toppers zijn het stuk voor stuk!
It was my 4th time to do a tattoo treatment and it was again very pleasent, and nearly felt discomfort
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij UNDO in Den Haag. Bij de intake werd het proces van PMU laser goed toegelicht inclusief verwachtingsmanagement. Ik heb na de intake meteen mijn eerste sessie gehad en de tweede staat geboekt voor augustus. Vriendelijk personeel met kennis vam zaken.
Always a great experience at Undo. Everyone is friendly and despite it not being the most pleasant experience I look forward to chatting a little and getting my tattoo removed.
Heel vriendelijk en professioneel personeel. Geven goed uitleg over wat je kunt verwachten en hoe je de behandelde plek het beste kan laten helen. Stellen je ook gerust als je stress hebt over het proces.
Very professional
Sophia heeft voorafgaand de behandeling tot in de details alles toegelicht! En de behandeling zelf ook kundig uitgevoerd. Thanks Sophia!
Great advice and great first removal session
Kim was very kind and explained everything very well. Also, the result is already very nice after just one session.
Personeel is altijd heel vriendelijk , legt altijd alles goed uit. Zeer tevreden